Tuesday, September 4, 2012

Yep. 23 :(

By Sati. Tuesday, September 4, 2012

Morning:


Evening:


What morning after will probably look like:


But never fear, if I die or slip into a coma there is still a very special post scheduled for Thursday :)

40 comments:

  1. Party the fuck out of your bday dude, hope you had a good one!

    ReplyDelete
  2. Happy Bday! Any references to Young Adult are incredible! A+++

    ReplyDelete
  3. HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Haha Happy Birthday!!! 23 is not old :) Although I'm surrounded by 25+ year olds who are very convincing that they are still young.

    Have a great day!

    ReplyDelete
  5. I'm not really fond of birthdays either though my 23rd b-day wasn't that crazy as I went to see Girl with a Pearl Earring at a special screening on that night.

    Anyways, happy b-day.

    ReplyDelete
  6. LOL.

    Happy Birthday!

    Pass out in a heap somwehere, huh? Pretty soon you'll be of an age where such behaviour is no longer acceptable. :D

    ReplyDelete
  7. 23 isn't a bad age to be at. I wish I was still 23.

    Anyways:
    HAPPY BIRTHDAY SATI!! (for maximum efect, please include the sound of thunderous applause, fireworks exploding in the sky, a full marching band in the streets, confetti flying in the air, and a 200 man flash mob dancing to you song of choice)

    ReplyDelete
  8. AAAAA.....Happy Birthday Sati, I hope you have a wonderful day, get lots of cool presents and have fun on your night out (do a shot of tequilla from my part)!!

    ReplyDelete
  9. Happy birthday! Best wishes for you. When I was 23, I've started to work for several months. Everything was new and exciting. I think 23 is definitely not old, you're in your youngest time plus start being an adult.

    ReplyDelete
  10. Oh and Happy Birthday!! Where are my manners, lol.

    ReplyDelete
  11. HAPPY BIRTHDAY, Sati dearest!! What a splendid post for your b'day celebration, what a hoot! I look forward to your Thursday post ;-)

    ReplyDelete
  12. Don't be sad, get glad! Happy Birthday!

    ReplyDelete
  13. Haha. Happy Birthday! Hope you enjoy it, and maybe even remember some of it. ;)

    ReplyDelete
  14. HAHA 23, a wee baby!! Have a great one

    ReplyDelete
  15. Haha I love it. Happy Birthday Margaret! Have an awesome day and year still :)

    ReplyDelete
  16. I keep waiting for the lime to appear on that Theron gif, but it never does... Have a great day (and night, yeah!) Happy Birthday!

    ReplyDelete
  17. Hahaha! I love this. Happy Birthday!!

    ReplyDelete
  18. Thank you everyone for the wishes! :*

    ReplyDelete
  19. Oh. Dear. God. I have a birthday tomorrow, and I'll be exactly twice your age. If that doesn't drive me to drink, I don't know what will! :-P

    I love, love, LOVE these clips! Very funny and cool. Hope you party your ass off and have a great birthday!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much and happy birthday to you too! Hope you will have great time!

      Delete
  20. HAPPY BIRTHDAY SATI! Your pics, per usual, were hilarious and fitting.

    ReplyDelete
  21. Funny post.

    Obligatory old person response: "You youngsters don't know how good you've got it. I wish I could be 23 again." (minus the near poverty I was in from all the college student loan debt.)

    Obligatory frat boy response: "Any birthday that ends with girl on girl action is a good one." (except I was never in a frat, so I guess I don't have an excuse for that one, huh.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, thank you! There was no girl on girl action on the pary, though:)

      Delete
  22. Happy Birthday! Don't get too drunk ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! Oh that ship has sailed :)

      Delete
  23. Wow. Being that I'm wishing you happy birthday days late? Shit. You're pretty much family!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, don't worry about it! Thank you so much!

      Delete
  24. Happy Belated birthday!! 23? 23 is a great age! You got YEARS ahead of you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I hope so, I don't want to go before I see at least 50 more films I rate 10/10 :)

      Delete
  25. Ahhhh I am a few days late, but happy belated birthday, Sati! Hope you had a great, drunken time!

    ReplyDelete
  26. Happy belated birthday Sati. A fellow Virgo I see? Hope you had a good one.?

    ReplyDelete
  27. Not sure if I wished you a happy birthday on Twitter or elsewhere, but if I forgot. I am sorry and am wishing you a very late Happy Birthday. Your Day looked like a lot of fun.

    ReplyDelete